Реєстрація    Увійти
Авторизація
» » » » Постcкриптум. После тендера

Постcкриптум. После тендера

Категорія: Позиція » Статті » Регіон

В прошлом номере ПОЗИЦИИ мы писали о том, что группа депутатов Запорожского облсовета усомнилась в прозрачности процедуры проведения ежегодного тендера по закупке терапевтических инструментов и приспособлений, оборудования, протезов и ортопедических изделий Запорожской областной клинической больницей.

 

Мы продолжаем отслеживать последствия этого резонанса и сегодня публикуем в оригинале Депутатский запрос, который рассматривался на недавней сессии облсовета и адресован прокурору Запорожской области Шацкому О.Л. и директору Департамента охраны здоровья облгосадминистрации Клименко В.И.

 

ДЕПУТАТСЬКИЙ ЗАПИТ

 

 

до прокурора Запорізької області, департаменту охорони здоров’я щодо ситуації, пов’язаної з неефективним використанням бюджетних коштів КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» при проведенні відкритих торгів та порушення процедури відкритих торгів

 

 

06.06.2016 року в Комунальній установі «Запорізька обласна клінічна лікарня» в рамках відкритих торгів пройшло розкриття пропозицій конкурсних торгів з придбання терапевтичних інструментів та приладів, приладдя, протезів та ортопедичних виробів за кодом ДК 021-2015 (33183000-6).

Комітетом з конкурсних торгів КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» в лоті №1, не дивлячись на єдиний код ДК 021-2015 (33183000-6) виробів, були прописані додаткові умови, які значно звузили можливість рівноправно брати участь в торгах як вітчизняних, так і деяких іноземних виробників, чим порушено норми Статті 5 Закону України «Про здійснення державних закупівель».

 

 

Придбання даних виробів здійснювалося відповідно до Обласної програми «Назустріч людям» на 2015–2019 роки. Метою програми є соціальна підтримка ветеранів війни, праці, дітей війни, інвалідів, інших соціальних груп населення, які знаходяться в складних життєвих обставинах.

Схематично пріоритети, виставлені комітетом конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» ЗОР, можна зобразити так:

 

 

 

 

Виконавши всі нескладні підрахунки, ми розуміємо, що якби вся сума була витрачена на вітчизняні аналоги, в результаті реалізації обласної програми, ми змогли б надати допомогу не 64-м громадянам, а 137-ми, які потребують нашої допомоги. Таким чином, 73 громадянина Запорізької громади не зможуть отримати необхідну хірургічну допомогу, ми не надамо їм можливість ходити своїми ногами.

 

 

Також в процесі проведення торгів мною було виявлено таке: документація конкурсних торгів була затверджена протоколом комітету конкурсних торгів (протокол № 89 від 27.04.2016), а зміни до річного плану закупівель КУ «ЗОКЛ» ЗОР було ухвалено рішенням комітету від 03.06.2016 №111 та опубліковані на офіційному сайті 06.06.2016 в день розкриття пропозицій конкурсних торгів. Згідно зі статтею 4 Закону України «Про здійснення державних закупівель», закупка здійснюється відповідно до річного плану. Тобто торги були розпочаті без затверджених та опублікованих змін до річного плану закупівель.

 

Враховуючи вищевикладене, прошу Вас провести перевірку дотримання процедури здійснення торгів КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» та надати належну правову оцінку діям або бездіяльності посадових осіб, яким доручено слідкувати за раціональним та ефективним використанням бюджетних коштів. Вважаю за необхідне вжити всі заходи по недопущенню ситуації, коли наші громадяни не отримають передбачені обласною програмою можливості оздоровлення.

 

 

З повагою, депутат Запорізької обласної ради В.В. Хвостак