Реєстрація    Увійти
Авторизація
» » » » Підводні камені бізнесу

Підводні камені бізнесу

Категорія: Позиція » Новини Позиція » Гроші
Підводні камені бізнесу Якщо ви бажаєте налагодити реально ефективний бізнес, тоді вам просто необхідно розробити дієву стратегію його функціонування і розвитку як мінімум на найближчу перспективу.
 
Багато хто з бізнесменів нехтує цією необхідністю, а дехто виконує її з неохотою і неналежним чином, допускаючи неприпустимі та згубні помилки. Часто в стратегії детально описуються методи входження в нові ринки та розширення клієнтської бази, згадують навіть внутрішні правила гри, але забувається прописати чіткі і однозначні трактування для роботи працівників. Це доволі велика і часта помилка, котра мішає планомірній повсякденній роботі підприємства та сприяє виникненню розбіжностей у розумінні методики досягнення цілей компанії між власником та працівником. Найчастіше настанови персоналу не мають конкретики і являються розмитими в розумінні свого основного контексту. Цього потрібно уникати, тому що такий підхід ставить в глухий кут ваш персонал.

 

Загалом причини такої ситуації усім зрозумілі, вони криються в неправильному тривіальному і абстрактному трактуванні обов’язків працівників і в не менш ілюзорних рекомендаціях по конкретній специфіці їх роботи. Це призводить до некомпетентності персоналу щодо розуміння ваших стратегічних планів. Стратегія повинна бути в деталях донесена до відома працівників, щоб у них не виникало розбіжностей із вашими поглядами і щоб вони могли їх повноцінно реалізовувати. Інакше ви ризикуєте втратити заняті позиції на ринку. Особливу увагу в вивченні вашої стратегії слід приділити ключовим фігурам компанії, котрі відповідають за роботу окремих відділів. Вони повинні чітко усвідомлювати основні цілі, аби повноцінно виконувати покладені на них обов’язки.

 
Окрім цього вам як власнику потрібно подбати про практичні заходи із розширення області своєї діяльності, задля завоювання нових ринків та збільшення клієнтської бази. Крупним компаніям ця задача під силу, так як вони в змозі забезпечити свій продукт належною маркетинговою підтримкою. Великий бізнес постійно розгортає масштабні рекламні кампанії опрацьовуючи широку аудиторію потенційних клієнтів. Середній і малий бізнес таку практику впровадити не зможе, у нього просто не вистачить на це ресурсів. Саме тому у більшості випадків він змушений топтатися на регіональному ринку. Хоча з кожної ситуації є вихід. В вік Інтернет технологій можливості бізнесу розширюються, так завдяки діяльності проекту Розумний.укр дрібні підприємці отримали змогу збільшити клієнтську базу та опанувати нові ринки.
 
По теме: