Українці знову активно цікавляться вишиванками Мілітаристські настрої, які домінували в 2014-2015 рр серед українців, які робили покупки в мережі, поступово зійшли нанівець. У першому кварталі цього року українці майже в три рази менше цікавилися покупкою зброї через інтернет, ніж восени минулого року, коли на цю рубрику припадав пік призначених для користувача запитів.
З настанням весни українці знову стали цікавитися вишиванками (+ 45% за підсумками березня в порівнянні з груднем 2015 року). І хоча поки що вони не потрапляють в ТОП-20, це питання часу: як показав минулий досвід, топом продажів вишиванки стають влітку, вишиванки ось тут різко вириваються в лідери і займають перші рядки в списку найбільш популярних товарів. Особливо напередодні Дня Конституції та Дня незалежності. Цікавим фактом виявилася пряма залежність купівельного ажіотажу від ситуації на валютному ринку: зростання долара був для українців сигналом швидше купити потрібну річ (або річ, яка знадобиться в майбутньому). Ці покупки в більшій мірі не є спонтанними. Покупці воліють в разі непотрібності відкласти куплену річ і тільки в рідкісних випадках повертають її на перепродаж. Наприклад, в кінці лютого-початку березня в ТОП-15 найпопулярніших товарів потрапили цукор і гречка, причому вперше в історії . Протягом трьох-чотирьох діб наприкінці лютого ажіотажна популярність цих продуктів росла майже вдвічі за день - розповіли експерти. Якраз тоді валютна паніка досягла апогею, різко подорожчав бензин, а покупці змітали з полиць супермаркетів крупи, борошно, цукор і масло. У першому кварталі ще яскравіше проявився тренд останніх 6-8 місяців - зростання популярності товарів для сільського господарства. Серед найбільш популярних напрямків можна відзначити розведення птиці (перш за все, курей), бджільництво і виробництво рослинного масла. Аграрії також йдуть в інтернет за ресурсами для посівної, за технікою, обладнанням, і тут же знаходять партнерів по збуту і постачання. "Чому це відбувається саме зараз? По-перше, в онлайн можна знайти пропозиції, які дозволять максимально заощадити. По-друге, сезонність: в першому кварталі йшла активна фаза підготовки до посівної. Ну і по-третє, аграрний напрямок залишається привабливим, незважаючи на всі труднощі, адже попит на сільгосппродукцію буде завжди ", - зазначила в розмові з директор з комунікацій одного із онлайн-магазинів. Крім продукції та обладнання для сільського господарства, стабільно високим попитом користувалися пиломатеріали і деревина. Підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги (ЖКП) підігріло інтерес до лічильників (+ 88% за підсумками березня в порівнянні з груднем 2015 року). Надалі їх будуть шукати ще частіше. А ось дрова і пелети вже не так популярні - позначається закінчення опалювального сезону Більше за все в I кварталі 2016 р покупці шукали "DVD" і iPhone. Досить часто шукають "годинник", зокрема марки Casio (G-Shock), Orient, Hublot, а також командирські.
Збільшення цін на імпортні товари, дало поштовх до пошуку дешевших варіантів, по можливості вітчизняного виробництва. Також варто відзначити зростання популярності ноутбуків, особливо, що були у вжитку.
Ще значно збільшилася кількість запитів на велосипеди, причому особливою популярністю знову таки користуються б/у варіанти - вони набагато дешевше нових. А слідом за зростанням запитів на велосипеди, виріс і попит на супутні товари, комплектуючі та аксесуари.
Джерело
По теме: |
Автор: administrator
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.