Бізнес на маркетплейсах: плюси та мінуси, особливостіМаркетплейси впевнено розвиваються, охоплюючи дедалі більше селерів та покупців. Але чи справді так райдужно для продавців товарів, як обіцяють у рекламі? Розбираємось у плюсах та мінусах маркетплейсів. В Україні на провідні позиції серед маркетплейсів виходить SHOPPING.UA, цей майданчик пропонує привабливі умови для ведення підприємницької діяльності.
Що таке маркетплейси та як вони працюютьМаркетплейс – це інтернет-платформа, яка об'єднує продавців різних товарів та надає інформацію про них покупцям.
Крім того, що маркетплейс дозволяє покупцям ознайомитися з характеристиками, описом та фотографіями товарів різних продавців, він також здійснює зберігання, транспортування та видачу товарних позицій покупцям через поштові сервіси – Нова Пошта, Укрпошта, Meest ПОШТА та інші.
Маркетплейси – ефективний канал продажів, що підтверджується щорічними дослідженнями у галузі електронної комерції. За даними статистики, більше 60% респондентів у 2023 році вважали маркетплейси кращими за стандартні інтернет-магазини відразу за декількома критеріями: рівнем цін, швидкості доставки, зручністю.
Бізнес на маркетплейсах: плюси та мінуси, особливостіСучасні реалії підтверджують – маркетплейси є та будуть чудовим каналом збуту продукції. Вони щорічно зміцнюють позиції на ринку, залучаючи дедалі більше онлайн-покупців. А коли приходять покупці, звертають увагу на майданчики та продавці.
Плюси та мінуси торгівлі на маркетплейсахМаркетплейси показують впевнене зростання, однак при виході на маркетплейси потрібно розуміти, що це не ідеальний майданчик - має свої плюси і мінуси.
Переваги маркетплейсів для продавців:
Немає потреби орендувати свій склад. Зберігати товар можна на складі маркетплейсу. Крім економії на оренді, це дозволяє скоротити термін доставки товару до споживача.
Недоліки маркетплейсів:
Відсутність прямого контакту з покупцем. Не вдасться сформувати базу лояльних клієнтів або здійснювати допродаж. Немає гарантії, що наступного разу, коли споживачеві знадобиться червона піжама, він шукатиме вас, а не придбає її у іншого виробника червоних піжам.
Відмінність маркетплейсів від інтернет-магазинівЩоб остаточно зрозуміти, що таке маркетплейс, кілька слів про його відмінність від класичного інтернет-магазину: Маркетплейс не продає свої товари, а збирає одному місці пропозиції різних продавців. У базовій моделі маркетплейсу товари пропонують продавці, а майданчик просто об'єднує їх. Але зараз трапляються випадки, коли маркетплейси викуповують товари та реалізують їх від свого імені.
Правила торгівлі визначає маркетплейс. Коли продаєш у своєму інтернет-магазині, правила теж диктуєш сам: терміни доставки, умови оплати та повернення. На маркетплейсі продавець погоджується з умовами майданчика, а якщо їх порушує, може отримати штраф.
Немає даних покупця та прямого контакту з ним. В інтернет-магазині можна формувати аудиторію, взаємодіяти з нею, робити додатковий продаж. У вас є дані клієнтів, яким можна надсилати розсилки зі знижками та пропозиціями. На маркетплейсі доступу до даних клієнтів немає, тому продажі можна збільшувати тільки за рахунок грамотного просування. |
ВИБІР РЕДАКЦІЇ
КОМЕНТУЮТЬ
А ЗАВТРА ЗАКОНЧИЛАСЬ ВОЙНА
15476
0
ЯДРЕНОЕ УТРО
14452
0
ЗИГЗАГИ ИСТОРИИ
14275
0
КОГДА ЗАКОНЧИТСЯ ВОЙНА?
14731
0
НАША ИСТОРИЯ-ЗАБУДЬТЕ!
14661
0
ФАКТОР БЕЛАРУСИ
14204
0
БОЯТСЯ НЕ УСПЕТЬ?
14304
0
НУ, ПОДУМАЕШЬ, УКОЛ!
15635
0
ЗА КУЛИСАМИ ВОЙНЫ
14313
0
Колонка редактора
Шеф-редактор
Сергій ЗНАМЕНСЬКИЙ
Сергій ЗНАМЕНСЬКИЙ
Остання додана стаття:
ОПИТУВАННЯ
В какой Украине вы предпочли бы жить?
Партнери
Автор: administrator
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
|