"Яндекс Go" дозволив клієнтам скаржитися на вартість таксі
21 грудня 2024 07:40
Переглядів: 537
Коментарів: 0
Надрукувати
У сервісі "Яндекс Go" у тестовому режимі з'явилася функція, яка дозволяє пасажирам таксі залишати скарги на вартість поїздки. Там також можна зазначити, що саме викликало питання — підсумкова сума, зміна ціни через пробки чи правила розрахунку вартості.
«Співробітники служби підтримки оперативно дадуть відповідь на звернення, пояснять деталі ціноутворення і дадуть поради, як можна заощадити на наступних поїздках. Компанія збере і проаналізує всі відгуки пасажирів на ціни», - повідомила прес-служба «Яндекс Go».
Зворотний зв'язок із приводу вартості поїздки дозволить розробити нові заходи щодо стримування цін у 2025 році, додали в компанії.
Щоб залишити відгук про вартість поїздки, потрібно натиснути на значок рубля у верхньому кутку екрана після вибору тарифу та маршруту. Функція з'явиться в усіх користувачів поступово.
|