Реєстрація    Увійти
Авторизація
» » » » "Яндекс Go" дозволив клієнтам скаржитися на вартість таксі

"Яндекс Go" дозволив клієнтам скаржитися на вартість таксі

Категорія: Позиція » Новини Позиція » Наука та IT
"Яндекс Go" дозволив клієнтам скаржитися на вартість таксіУ сервісі "Яндекс Go" у тестовому режимі з'явилася функція, яка дозволяє пасажирам таксі залишати скарги на вартість поїздки. Там також можна зазначити, що саме викликало питання — підсумкова сума, зміна ціни через пробки чи правила розрахунку вартості.

«Співробітники служби підтримки оперативно дадуть відповідь на звернення, пояснять деталі ціноутворення і дадуть поради, як можна заощадити на наступних поїздках. Компанія збере і проаналізує всі відгуки пасажирів на ціни», - повідомила прес-служба «Яндекс Go».

Зворотний зв'язок із приводу вартості поїздки дозволить розробити нові заходи щодо стримування цін у 2025 році, додали в компанії.
 
Щоб залишити відгук про вартість поїздки, потрібно натиснути на значок рубля у верхньому кутку екрана після вибору тарифу та маршруту. Функція з'явиться в усіх користувачів поступово.