Кішка Шупетт стала моделлю Hublot
16 травня 2025 11:04
Переглядів: 69
Коментарів: 0
Надрукувати
Сподобається це комусь чи ні, але найбагатша у світі бірманська кішка Шупетт, яка залишилася живим свого господаря Карла Лагерфельда (1933–2019), виступила обличчям рекламної кампанії годинникової марки Hublot, яка прославилася провокаційними зйомками. Бездітний кутюр'є любив нині 13-річну Шупетт, якій відписав, якщо вірити чуткам, 200-мільйонний статки.
Однак Шупетт не лише мешкає капітал покійного Лагерфельда. Вона безперечно запрацювала на новій рекламній кампанії Hublot, присвяченій 20-річчю культової колекції Big Bang.
На зроблених фотографом Карлейн Джейкобс знімках знято образи зі світу високої моди у поєднанні з контентом, натхненним мемами. Марка використовувала нову мову, надихнувши публіку непередбачуваністю.
Насамперед це стосується кішки, яка постає на знімках серйозним індивідуумом, що розглядає годинник. Головним чином – улюблені Лагерфельдом Hublot Big Bang Red Magic у корпусі з червоної кераміки, виготовленої маркою.
По-друге — до нового слогана Hublot, що супроводжує кампанію. Він звучить як Own It, тобто «Володи ними». Ця мантра відображає автентичний, яскравий та суперечливий дух бренду.
|