В сучасних умовах, коли ринок насичений різноманітними виробами, для
досягнення успіху в просуванні меблевої продукції потрібно бути або
самим цікавим за ціною, або володіти унікальними споживчими
властивостями (дизайн, матеріал іт.д.). Ні те, ні інше поки не є
надбанням української меблі. Більш тогограмотно продавати меблі в
Україні все ще не вміють і конверсія магазинів не перевищує 15%, на тлі
40% в Європі.
До того ж, наслідки кризи і війни в Україні стали зараз особливо відчутні, трохи легше підприємствам на Західній Україні, меблі
Львівських підприємств на жаліються
на недостатній попит на їх продукцію.
Виживання відбувається за рахунок недосвідченого споживача. Якому все ще дорого купувати меблі іноземного виробництва і який не розбещений асортиментом, якістю та комфортом покупки меблів ще з часів радянського дефіциту. Адже тоді купуваливсе, що булов продажу. Ане те, що хотілося.
Звичайно, в преміумсегменті справи йдуть краще. Люди,у яких є гроші, вміють витрачати їх з розумом і цінують якість. Для них наринку вже є не тільки пропозиція меблів з Європи,а й можливість замовлення якісної української меблі, зібрано з імпортних комплектуючих. Хоча по суті це "великовузлове складання меблів", за прикладом з автомобілями. Адже як назвати меблі українськими, коли МДФ фасад і фурнітура з Німеччини, тканина з Туреччини, дизайн італійський, і розкроєна вона на німецьких верстатах HOMAG?
Але краще вже ніж китайський імпорт?
Що стосується китайських меблів, то її якість теж не стоїть на місці .Саме в цю країну перенесли свої виробництва багато світових меблевих гігантів. І це дало поштовх доякісних змін.
Але краще для нас - це коли меблі зроблені з української деревини, тканини і фурнітури, умілими руками наших вітчизняних майстрів, за ескізами українських дизайнерів. Це звичайно фантастика, а й вона вже не так примарна. Адже багато великих українських фабрик всерйоз підійшли до цих питань.
По теме: