Реєстрація    Увійти
Авторизація
» » » » Насколько эффективна смс-рассылка

Насколько эффективна смс-рассылка

Категорія: Позиція » Новини Позиція » Суспільство
Насколько эффективна смс-рассылка Про організацію цільової розсилки на мобільники, тобто смс реклами, зараз багато говорять. Для визначення її ефективності постійно проводяться маркетингові дослідження. В результаті такого аналізу стало відомо, що якісна СМС реклама дійсно впливає на рівень продажу.
 
Правильно організоване СМС - інформування потенційно зацікавлених клієнтів має значно більше перевагу порівнянні з e-mail розсилкою, а також більш високий коефіцієнт ефективності. Ви можете замовити СМС розсилку на нашому сайті і скористатися перевагами цього виду реклами, а саме:

- відправлене повідомлення обов'язково буде доставлено адресату;

- в більшості випадків повідомлення буде прочитано;

- можливість налаштувань персоніфікації повідомлень;

- низька вартість послуг відправки;

- високий відсоток відгуків на повідомлення.

Припустимо, що магазин розпочав масштабну акцію-розпродаж з великими знижками. Найбільш простий та швидкий спосіб Інформувати про це клієнтів як раз і є смс-розсилка. Електронний лист може загубитися в папці зі спамом. А якщо йому і вдасться обійти фільтри, то існує вірогідність того, що абонент не прочитає його в силу тих чи інших причин. СМС в 90% випадків донесе потрібну рекламодавцеві інформацію.  Головне знайти кращій сервіс смс-реклами.

За статистичними підрахунками коефіцієнт відгуків після рекламної розсилки високий. Він становить приблизно 20%. На ці цифри впливають різні чинники, такі як:

- характер рекламної пропозиції;

- персоніфікація;

- час розсилки;

- складений текст повідомлення і т.д.

Тобто відсоток звернень може бути як нижче, так і вище. Якщо замовити СМС розсилку на нашомусайті, він буде гарантовано високим.

Візьмемо для аналізу показники звернень 20%. Після розсилки 1000 повідомлень отримуємо звернення у формі дзвінків та відвідувань - 180 людей(пам'ятаємо про 90% доставлених смс). Але це лише зацікавлені. Звичайно, що потрібні дії з них зроблять не всі. Припустимо, що лише 5% від тих які звернулися зроблять покупку - виходить близько 10 осіб. В такому випадку коефіцієнт ефективності становитиме 1%. В підсумку: за розсилку смс по 1000 передплатників ми заплатили 100 грн. Залучення одного цільового клієнта, який здійснив покупку і приніс прибуток компанії, коштувало 10 грн.  Звичайно, таких чисел можна досягти лише в ідеалі. Наскільки нижче буде справжня конверсія,  передбачити важко, але залучивши кращій сервіс смс реклами, можна домогтися значних результатів.

Як вже говорилося вище, на конверсію безпосередньо впливають багато факторів. Без сумніву, лише якісна СМС реклама зможе підняти її рівень.
 
Джерело sms-fly.com
 
По теме: