Реєстрація    Увійти
Авторизація
» » » » Лінкбілдінг: які бувають види зворотних посилань та яку роль відіграють готові тематичні пакети

Лінкбілдінг: які бувають види зворотних посилань та яку роль відіграють готові тематичні пакети

Категорія: Позиція » Новини Позиція » Наука та IT

В процесі ранжування сайту в пошукових системах враховується безліч важливих факторів. Особлива увага приділяється характеристикам інтернет-ресурсу, його профілю та структурі. Крім цього, значення мають також зворотні посилання на сайт з інших джерел. Чим авторитетніші такі джерела, тим кращі будуть позиції платформи в результатах видачі.


Весь процес, пов’язаний з вибудовуванням системи таких посилань має назву лінкбілдінг. Він передбачає використання різних видів зворотних лінків, а також комплексних інструментів. Готові пакети посилань за тематиками є одним з них. Спробуємо розібратись в цих поняттях та дізнаємось основи побудови посилального профілю.


Що називають лінкбілдінгом?

В дослівному перекладі поняття означає процес нарощування якісної посилальної маси для конкретного інтернет-ресурсу. Результатом таких дій є створення максимально вигідних умов, за яких інші площадки будуть розміщувати посилання на сайт. Раніше для пошукових систем була важлива їх кількість, тому власники інтернет-ресурсів працювали над тим, аби закупляти все більше таких лінків.

 

З часом ситуація змінилась. Алгоритми роботів стали більш досконалими, що стало причиною підвищення вимог до зворотних посилань. Нововведення стосувались саме їх якості. Кількість тепер була не такою важливою, а до уваги почали прийматись рівень авторитетності джерела, його якість, а також тип самого посилання. Вони мають бути максимально природніми, щоб позитивно впливати на позиції сайту.

 

Щоб досягти бажаних результатів в таких умовах, фахівці стараються комбінувати різні методи нарощування посилальної маси. Мова йде про використання різних видів посилань, а також комплексних рішень в форматі готових пакетів з різних тематик. При цьому важливо відрізняти масову закупівлю посилань та професійний лінкбілдінг. В першому випадку існує висока вірогідність блокувань, а другий спосіб дозволяє впевнено просуватись на перші позиції в пошукових системах.

 

Що представляють собою готові пакети посилань?

Вказана послуга пропонується багатьма агенціями. До прикладу, замовити пакети потрібної тематики можна в Links-Stream. Замовивши їх, клієнт отримує комплексний підхід та індивідуальний підбір площадок відповідно до напряму проекту. Такий варіант забезпечує одразу декілька переваг:

 

  • максимальний вплив на цільову аудиторію;
  • висока якість джерел;
  • економія часу на підбір відповідних платформ (фахівці роблять це в рамках послуги).

 

Подібні рішення стануть оптимальним варіантом для «молодих» сайтів, а також інтернет-ресурсів зі стажем в декілька років. В обидвох випадках готові пакети посилань за тематикою допоможуть підняти позиції в результатах видачі з невеликими затратами.


Які існують типи зовнішніх посилань?

Перед тим, як скористатись комплексною послугою або почати процес нарощування посилальної маси іншим способом, потрібно розібратись с основними видами зворотніх лінків. Їх розділяють на декілька груп:

 

  • Анкорні та безанкорні. Перший тип – це посилання, котрі вкладені безпосередньо в слово чи фразу. Зазвичай вони є ключовими словами. Друга група включає лінки які одразу демонструють електронну адресу.
  • Покупні та природні. Покупні передбачають внесення за їх розміщення на сторонньому інтернет-ресурсі певну плату. Їх завданням є безпосередній вплив на результати пошуку. Природні розміщуються за бажанням і є простою рекомендацією. Плата в цьому випадку відсутня.
 

Додатково існують також орендовані та «вічні» посилання. Перша категорія включає посилання, що розміщуються на сайті до тих пір, поки здійснюється періодична оплата. «Вічні» – це різновиди, за які оплата вноситься 1 раз. Вони дорожчі за орендовані, проте відрізняються вищою якістю.