Що таке PLD-секції?У потужних дизельних двигунах вантажних автомобілів зустрічаються насосні секції, які також називають PLD. Вони слугують альтернативою традиційному паливному насосу високого тиску. Діагностика та ремонт PLD секцій — доволі складна робота, за яку береться не кожен майстер. Тому важливо розглянути, що це за система, як вона працює та в чому полягають особливості її обслуговування.
Принцип дії насосних секційПравильна розшифровка такої абревіатури — Pumpe-Leitung-Düse, тобто «насос-трубопровід-форсунка» у перекладі з німецької мови. У цілому це дає уявлення про будову такої системи подачі палива. Кожен циліндр обслуговується окремим насосом, об’єднаним у компактний блок з електромагнітним клапаном, форсункою та магістраллю високого тиску.
Фахівці сервісного центру Diesel Kiev наголошують, що діагностика та ремонт дизельних автомобілів із системою PLD потребують особливої уваги. Це пов’язано з конструктивними особливостями будови двигуна. У більшості випадків насосна секція приводиться в дію штатним розподільним валом — роликовий кулачок рухає плунжер, який створює оптимальний тиск.
Проте зустрічаються також моделі, у яких секції працюють з окремим спеціалізованим валом: наприклад, у моторах виробництва DAF. Це робить процедуру набагато складнішою, ніж звичайний ремонт насос форсунки.
Особливості обслуговування системи PLDРозробники насосних секцій хотіли зробити їх максимально компактними, щоб вивільнити місце в моторному відсіку вантажівки. Проте це призвело до мініатюризації компонентів. Тому відремонтувати таку систему в гаражних умовах майже неможливо. Якщо ви зіткнулися з поломкою цих компонентів, зверніться на спеціалізовану СТО — dieselkiev.com.ua. Її співробітники мають необхідну кваліфікацію та обладнання.
Як і ремонт насос форсунок, обслуговування PLD-секцій найчастіше потрібне в таких випадках:
Щоб уникнути проблем і збільшити інтервали між плановими ремонтами, використовуйте перевірене дизельне пальне й моторне мастило. Дотримуйтеся рекомендацій із сервісної книжки автомобіля — не пропускайте планові техогляди й не відмовляйтеся від заміни зношених деталей. Окрім того, важливо дотримуватися правильного режиму експлуатації авто — стежити за температурою охолоджувальної рідини під час руху, не допускати перевантаження та утримувати помірні оберти двигуна на довгій дистанції. |
ВИБІР РЕДАКЦІЇ
КОМЕНТУЮТЬ
А ЗАВТРА ЗАКОНЧИЛАСЬ ВОЙНА
11400
0
ЯДРЕНОЕ УТРО
10531
0
ЗИГЗАГИ ИСТОРИИ
10393
0
КОГДА ЗАКОНЧИТСЯ ВОЙНА?
10660
0
НАША ИСТОРИЯ-ЗАБУДЬТЕ!
10841
0
ФАКТОР БЕЛАРУСИ
10347
0
БОЯТСЯ НЕ УСПЕТЬ?
10481
0
НУ, ПОДУМАЕШЬ, УКОЛ!
11342
0
ЗА КУЛИСАМИ ВОЙНЫ
10469
0
Колонка редактора
Шеф-редактор
Сергій ЗНАМЕНСЬКИЙ
Сергій ЗНАМЕНСЬКИЙ
Остання додана стаття:
ОПИТУВАННЯ
В какой Украине вы предпочли бы жить?
Автор: administrator
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
|