Реєстрація    Увійти
Авторизація
» » » » Гресь Олег Олександрович та його Одеське «Поле чудес»

Гресь Олег Олександрович та його Одеське «Поле чудес»

Категорія: Позиція » Новини Позиція » Регіон
Гресь Олег Олександрович та його Одеське «Поле чудес» На початку 90-х минулого століття, в Україні, як в одній з країн пострадянського простору, настала затяжна політична і економічна криза і, як наслідок, відсутність грошей, товарів, роботи. В ті «дев'яності» вижити законним чином і не збідніти могли лише найсильніші і найзаповзятливіші люди.
 
Із скасуванням статей Карного кодексу про валюту і спекуляцію у людей нарешті з'явилася можливість на законних підставах використовувати свій комерційний геній. Так з'явилася перша стихійна торгівля, оптові ринки в будівлях колишніх кінотеатрів, стадіонів, тепличних ангарів. В Одесі вчинили більш оригінально: поблизу старовинного одеського Старокінного ринку розташувалися численні торговці усякою дефіцитною всячиною: джинси, куртки-косухи, кросівки, спортивні костюми «адідас» та інші небачені для «радянської людини» товари. Благо, близькість найбільшого в Україні морського порту дала можливість отримувати у моряків, які щойно повернулися з-за кордону, такий товар для перепродажу. Такими торговцями ставали багато тих, хто раніше працював за зарплату або за багатомісячне очікування її виплати у школах, на заводах, в поліклініках.
 
Однак, стихійна комерційна діяльність, яка жваво велась в межах міста, з часом переросла територіальні можливості міського ринку. Гостро постало питання, щоб комерсанти покинули освоєне місце. Але ніхто не збирався йти в «нікуди» і вже, тим більше, кидати те, що приносило хоч якусь реальну можливість заробити на життя.

 

Зараз в Одессі є багато "ласомих шматків" і один з них саме "7-й км", директором якого є Гресь Олег Олександрович. "Злі язики" кажуть, що ринок хочуть зробити банкротом та продати за безцінь. Однак Гресь Олег Олександрович не дає цього зробити разом зі своєю командою. У чому ж така унікальність цього ринку?

 

Неподалік від Одеси, всього в 7 км від міста, на території Овідіопольського району, було занедбане поле, де колись, дуже давно, під жарким приморським сонцем росла і визрівала соковита цукрова кукурудза місцевого радгоспу «Авангард». Директор цього радгоспу, Віктор Леонідович Добрянський, погодив з місцевою владою можливість передачі цього колишнього кукурудзяного поля під торговий майданчик. Шматок поля розміром 14 гектарів заасфальтували, обгородили, поставили для торгівлі традиційні складові ринкового обладнання – металеві столи під навісами. Так з'явився перший майданчик ринку «Авангард» (ТОВ «Промтоварний ринок»), який перші торговці-«поселенці» з одеським гумором назвали «Полем чудес».

 

Природно, що Віктор Добрянський очолив Промтоварний ринок, став його президентом і головним акціонером (донині – сім'я пана Добрянського є власниками контрольного пакета акцій). Так починалася нова епоха в ринковій торгівлі товарами народного споживання. З часом 14 га «Поля чудес» розширилися до 70 гектарів, на яких розташовані 4 тематичні майданчики найбільшого в Європі торгового міста, який носить офіційну назву «Промтоварний ринок», але в усьому світі більше відомий як «Сьомий кілометр». Унікальність «сімки» як торгового мегаполісу з розвиненою інфраструктурою не зміг поки повторити ні один великий торговий об'єкт аналогічного ринкового типу ні в Україні, ні в Росії, ні, тим більш, в інших країнах Європи. Багато сьогоднішні успішні українські бізнесмени вважають «Сьомий кілометр» своєю школою, в якій вони досконало опанували науку і мистецтво торгувати, продавати і заробляти гроші.

 

Гресь Олег та «Сьомий кілометр» – статистика сьогоднішніх днів

Щодня торгову «Мекку» України та Європи відвідують близько 200 тисяч «прочан» – роздрібних і оптових покупців, яких обслуговують понад 60 тисяч підприємців, які працюють в 25 тисячах торгових точках. При першому ж відвідуванні рекомендується придбати карту ринку – інакше орієнтуватися на такому великому об'єкті буде непросто. Але для доброї орієнтації адміністрація ринку на чолі з директором Гресь Олегом Олесандровичем розробляють нову інфраструктуру.

 

Це злагоджений, ідеально функціонуючий об'єкт, в якому щорічно приділяється багато уваги і витрачається коштів на реконструкцію: оновлення асфальтного покриття, налагодження системи водовідведення, ремонт павільйонів і таке інше. Сучасні точки продажів – це вже не столи під навісами, а просторі павільйони або 2-поверхові будівлі, обладнані кондиціонерами.

 

До послуг продавців і покупців – парковка на 8020 місць, два готелі, відділення банків, обмінники валют, АЗС, мийки. Для зручності комунікації продавцям пропонується підключення до власної АТС на 2000 номерів. Як у невеличкому районному містечку в «Сьомому кілометрі» є своя міліція, безкоштовна невідкладна медична допомога, радіомережа, пожежна станція, система дорожньої навігації.

 

Джерело novosti.net.ua